דירות יוקרה מעוצבות

בתי יוקרה מעוצבים – לקחת את העיצוב צעד אחד למעלה

בתים מעוצבים ויוקרתיים לא הופכים לכאלה מיד לאחר הבנייה. הם צריכים לקבל את העיצוב הנכון, ותשומת הלב המדויקת, על מנת להפוך למבוקשים ונחשקים, כפי שהבעלים שלהם היה רוצה. עיצוב פנים איכותי הוא חלק בלתי נפרד מיצירת בתי יוקרה, וזה ממש לא כולל רק קנייה של ריהוט יקר. כל מי שמבין בעיצוב, ובמיוחד אנשי המקצוע המנוסים ביותר, יודעים שאפשר לייצר בית יוקרה גם בתקציב נמוך יחסית. הכול תלוי בסטייל, וביכולת של המעצב להשתמש בכל סנטימטר בצורה נכונה. ראייה כללית היא חלק בלתי נפרד מכל מבנה, ולכן, חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מתאימים כאשר מעצבים את הבית, כאלה שנכונים למשימה.

הרמוניה ופרויקט מוצלח

היכולת לייצר בתי יוקרה מעוצבים שמורה לטובים ביותר. בדרך כלל, כאשר התקציב גבוה, אנשים נוטים להתפזר, ולרכוש פריטים שהם לא באמת צריכים, או כאלה שלא מתאימים אחד לשני, ועל אחת כמה וכמה – לא מתאימים לחלל. מעצב פנים מקצועי שמכיר את התחום, יודע מה צריך, ועל מה אפשר לוותר. המפגש הראשוני בין המעצב ללקוח הוא חשוב מאוד, והוא כולל תיאום ציפיות והחלטה אודות קווים מנחים לעבודה. רק כך אפשר לייצר הרמוניה שתסתיים עם פרויקט עיצובי מוצלח.

להגיע לתוצאות נהדרות

בתי יוקרה לא נמצאים רק בשכונות יוקרה ורלוונטיים לבתים פרטיים, אלא אפשר להגיע לתוצאות נהדרות גם בתוך בניינים ואפילו בדירות ישנות יותר. יש סגנונות אקלקטיים ו-וינטג', שיודעים לתת את אותה הרגשה יוקרתית, מבלי לשלם המון על נדל"ן. היכולת הזו שמורה למעצבים הטובים ביותר, שיודעים לקחת חלל פתוח וסתמי, ולהפוך אותו למרשים באמצעות האמצעים העומדים לרשותם. ככל שהמעצב מקצועי יותר, ובעל ניסיון רב יותר, גוברים הסיכויים שהוא יצליח לפגוע למטרה בצורה מהירה ובתקציב שהוצב לו.

דירות יוקרה מעוצבות

כאן גרים בכיף

השאיפה של כל אחד מאיתנו היא לגור בבית שכיף ונעים לגור בו. התפיסה של כיף ונועם היא שונה מאדם לאדם, ולכן, התחושה של יוקרה משתנה גם כן. מעצב פנים מקצועי יודע לזהות את הלקוחות שלו ומה הם אוהבים. הוא לוקח מהם השראה ומנסה להגשים את החלומות שלהם בעזרת עבודה נכונה, ושימוש באלמנטים עיצוביים מהדרגה הראשונה.

רוצים ליהנות מחללים מסוגננים ויפים וזקוקים לשירותיו של מעצב פנים שיגשים זאת עבורכם? נועם לוי, אדריכלות ועיצוב פנים, הוא המקום הנכון לפנות אליו. המשרד מתמחה בתכנון אדריכלי בהתאמה מלאה, לרבות עיצוב של בתי יוקרה. לסקירת כלל השירותים המוצעים על ידי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 04-8535753

WhatsApp
שנדבר על הפרויקט שלכם ?
צרו איתי קשר לשיחת ייעוץ והיכרות