עיצוב דירה בסגנון אקלקטי בעמק חפר

עיצוב אקלקטי בעמק חפר

הנחת היסוד של אנשים רבים המתעניינים בעיצוב אקלקטי בעמק חפר, היא שמדובר על עיצוב בשיטת "עשה זאת בעצמך". אין זה מקרי, היות ולסגנון האקלקטי יצא – ולא ממש בצדק, מוניטין של עיצוב מבולגן שהוא מעין "מיש מש" חסר מחשבה ונעדר תכנון, של אביזרים ואלמנטים שונים, שאין ביניהם קשר של ממש. אולם בניגוד לדעה קדומה זו, אקלקטיקה היא למעשה סגנון עיצובי שיישומו הנכון מחייב השקעה של תשומת לב רבה ויכולת ירידה לפרטים. כאשר עושים זאת נכון – עיצוב פנים אקלקטי יכול להפוך כל חדר לחלל מוקפד שהוא בגדר יצירת אומנות של ממש, עם אמירה אישית מובחנת, נגיעות של גאונות ו- וואו פקטור שקשה להישאר אליו אדישים. כמובן, הדבר מצריך לא רק אספירציות עיצוביות ו"עין טובה לפרטים" אלא ידע, מיומנות מקצועית וניסיון רב בתכנון חללים אקלקטיים. איך עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקריאת המדריך הבא ותגלו.

מיוון העתיקה ועד עמק חפר: מקורו של עיצוב הפנים האקלקטי

מקורה של המילה "אקלקטי" הוא בשפה היוונית, שבה המושג "אקלקטיציזם" פירושו "בחירה בטוב ביותר". בהקשר העיצובי, מושג זה מיתרגם ליצירת אוסף של אלמנטים עיצוביים מובחרים, מובחנים ומיוחדים, שכל אחד מהם עומד בזכות עצמו, וביחד – הם מתכתבים זה עם זה ומשתלבים לכדי יצירה עיצובית יוצאת דופן, ועם זאת – שלמה ומלאת אישיות.

 

עיצוב הפנים האקלקטי, הוא קו עיצובי שניצניו הראשונים תועדו כבר החל במחציתה הראשונה של המאה ה- 19, בעקבות המיאוס שאנשים התחילו לגלות כלפי סגנון העיצוב הקלאסי אשר נשען על עקרונות עיצוביים דקדקניים על גבול הקטנוניים – ואכן הסגנון האקלקטי מתאים מאוד למי שאינם רוצים לכבול עצמם לדפוסים עיצוביים נדושים וחזרתיים, אלא מעדיפים לייצר חלל שמספר כל כולו על אישיותם הייחודית.

 

מה מאפיין עיצוב פנים אקלקטי ולמי הוא מתאים?

מדובר בסגנון עיצובי מתקדם, מוקפד ומתוחכם שמאגד תחתיו מגוון סגנונות עיצוביים שונים – מה שמאפשר ליהנות מכל העולמות במקום להתחייב לקו עיצובי אחד בלבד. בעיצוב פנים אקלקטי נהוג לשלב אלמנטים מסוגים מגוונים שמקומם בשגרה אינו בהכרח יחד. למשל: שילוב נועז בין הדפסים גיאומטריים עם צבעים אחידים ועדינים ופריטים סולידיים. שילוב בין אלמנטיים כפריים ואורבניים או מודרניים, וכן הלאה.

 

אף שהמושג "עיצוב אקלקטי" לרוב מתקשר אסוציאטיבית לצבעוניות עליזה, אין כלל שקובע שחלל אקלקטי חייב לסבול מעודף צבעים.

 

נהפוך הוא: היופי בחללים המעוצבים בסגנון זה, הוא בכך שבעיצוב האקלקטי אין חוקים. הטעם האישי הוא זה שמוביל את התהליך, ולכן ניתן להגיע לתוצרים נועזים גם עם שימוש בגוונים שקטים יותר.

 

מכל הסיבות הללו, כיום מאמצים את הקו העיצובי האקלקטי אנשים שיודעים להעריך מקוריות, יצירתיות והעזה בעיצוב בתים, דירות וחללי עבודה ותשומת לב אמיתית לפרטים הקטנים.

עיצוב פנים בסגנון אקלקטי בעמק חפר

אלוהי הפרטים הקטנים: הקווים המנחים לעיצוב פנים אקלקטי בעמק חפר

ישנם עקרונות מנחים המובילים את בחירת הפריטים שישתלבו בעיצוב הפנים של הבית והדירה כאשר ההמלצה של מעצבי הפנים המקצועיים היא לשלב עד שלושה או ארבעה סגנונות עיצוביים ולא מעבר לכך, עד מנת שניתן יהיה להגיע לתוצר שלם, הרמוני ומאוזן.

 

על מנת לעשות זאת בצורה נכונה, יש צורך להתוודע לכל אחד מסגנונות העיצוב הנבחרים, ולהכיר את פלטות הצבעים, חומרי הגלם וסגנונות הריהוט האופייניים להם. זהו הבסיס שממנו מתקדמים "לשחק" בזהירות עם השילובים בניסיון להגיע לאיזון אופטימלי בין הסגנונות, המיקום של האלמנטים בעלי העיצובים השונים והמשקל שיש לתת לכל אחד מהסגנונות בתוצר הכולל.

 

למה כדאי להיעזר במשרד אדריכלות לעיצוב אקלקטי לדירה בעמק חפר?

בין אם אתם חולמים על עיצוב בית אקלקטי או מתכננים להשקיע בעיצוב דירה בסגנון אקלקטי בעמק חפר, סיוע של משרד אדריכלות ועיצוב פנים מוביל, הוא המפתח להגשמת החלום ולהפיכת החזון העיצובי שלכם למציאות, תוך חיסכון ניכר בזמן ועלויות, ויכולת למנף ולמקסם את נתוני השטח העומד לרשותכם.

 

מעוניינים בהכוונה מקצועית לעיצוב פנים בסגנון אקלקטי בעמק חפר? הגעתם למקום הנכון!

המומחיות של משרד האדריכלים הבוטיקי של נועם לוי, היא עיצוב פנים ותכנון אדריכלי מקצועי, המתבצעים בהתאמה אישית לכל לקוח ובגובה העיניים. ראשית התהליך בביצוע תחקיר שיאפשר לצוות המשרד לתכנן את עיצוב הבית או הדירה שלכם באופן שימנף את החלל הזמין לכם באופן יעיל, חכם, פונקציונלי, נוח וכמובן – יאפשר להפיק ממנו את המירב גם בהיבטי נראות ואסתטיקה. במסגרת תהליך התכנון המקדים מתבצע גם עיצוב הפנים והפיתוח הסביבתי של השטח, מה שמאפשר הגעה לתוצר מושלם והרמוני, תוך ירידה לרזולוציות הקטנות ביותר.

 

לסיכום

לסטודיו לעיצוב פנים ואדריכלות בהובלת נועם לוי, ניסיון עשיר והיכרות מקרוב עם כלל חוקי התכנון והבניה, כמו גם דרישותיהן של הועדות השונות המספקות את ההיתרים. הודות לכך, לקוחות המשרד נהנים מן האפשרות לבנות ולעצב את ביתם ללא עיכובים מיותרים ותוך חיסכון משמעותי מאוד בזמן ובהוצאות.


מעוניינים לשוחח, להתייעץ ולקבל השראה לעיצוב בסגנון אקלקטי או כל סגנון אחר? הגיע הזמן שנדבר. ליצירת קשר – לחצו כאן!

 

WhatsApp
שנדבר על הפרויקט שלכם ?
צרו איתי קשר לשיחת ייעוץ והיכרות