עיצוב בית קרקע

תכנון ועיצוב בית קרקע עם יחידה צמודה – להגשים חלום

האפשרויות שעומדות בפני בעלי בתים צמודי קרקע הן רבות יותר מאנשים שרוכשים דירת קבלן או דירה בבניין. בתוואי השטח של בית פרטי ניתן לייצר מגוון אלמנטים, כמו בית קרקע, בית עם קומות, גינות משודרגות, בריכות וכמובן יחידות דיור שיכולות להגדיל את הערך של הנכס עבור הבעלים. המשחק עם השטח חייב להיעשות בחוכמה בכל הנוגע להצבת המבנה המרכזי ויחידת הדיור. חשוב לייצר מרווחים מספקים, מרפסות, דקים, מטבחים חיצוניים ולהתייחס לכיווני האוויר ולאופן שבו נכנס האור למבנה. לשם כך, חייבים לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים.

חשיבות העיצוב

עיצוב בית קרקע שונה במהותו מעיצוב של דירה בבניין או כל סוג אחר של מבנה, שכן אחד הנכסים העיקריים של בית כזה, הוא חלקו החיצוני. כך למשל, ויטרינה גדולה תשרת אנשים שגרים בבית קרקע הרבה יותר מאשר אנשים שחיים בתוך דירה. בתוך כך, יש להתחשב גם באלמנטים עיצוביים שיגיעו מאוחר יותר. העדיפות היא לעבוד עם אדריכל שמכיר בחשיבות העיצוב, ויודע לתת לה מקום כאשר הוא מתכנן את המבנה על תוואי השטח.

בונוס גדול

אחד הבונוסים הגדולים שיש לבעלי בתים פרטיים היא כמובן האפשרות להקים יחידת דיור בתוך או מחוץ לבית. יחידות הדיור מאפשרות לאנשים לשכן שם ילדים גדולים עם בני הזוג והילדים שלהם או להשכיר את היחידה למען רווח חודשי נאה. יחידת הדיור יכולה להיות בחלק החיצוני של הבית, כאשר הסוג הפופולארי ביותר כיום בז'אנר הזה הוא זה של בנייה קלה, וכמובן, בתוך הבית, אך עם כניסה נפרדת, שירותים ומטבח, על מנת לייצר פרטיות ואפשרות לגור ולהתנהל גם כאשר הבית הגדול לא מאוכלס.

תכנון בית פרטי 150 מטר

כולם מרגישים בנוח

תכנון בית פרטי עם יחידת דיור מהווה אתגר של ממש, בשל הצורך לשים לב להרבה מאוד אלמנטים ולראות כיצד שני המבנים לא מתנגשים או מפריעים זה לזה. יש לקחת בחשבון בנייה קלה וירוקה, ולייצר מצב בו גם בבית הפרטי וגם ביחידת הדיור, הנוכחים מרגישים בנוח. כמובן שכאשר כל מבנה זוכה לפיסת דשא ופרטיות, לצד איכות בנייה ועיצוב מרשים, כולם מרוויחים.

רוצים לבנות בית צמוד קרקע עם יחידת דיור? נועם לוי, אדריכלות ועיצוב פנים, הוא המקום הנכון לפנות אליו. המשרד מתמחה בתכנון אדריכלי בהתאמה מלאה, לרבות בתים עם יחידות דיור, הצמודות אליהם. לסקירת כלל השירותים המוצעים על ידי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 04-8535753

WhatsApp
שנדבר על הפרויקט שלכם ?
צרו איתי קשר לשיחת ייעוץ והיכרות