עיצוב פנים בסגנון אקלקטי

עיצוב פנים בסגנון אקלקטי – ליהנות מקלאסיקה של פעם

עיצוב פנים מודרני הוא עיצוב פנים שיודע לשלב בין כל העולמות השונים בתחום. אנשים באים מרקע שונה, יש להם השראה אליה הם נחשפים ברשתות החברתיות או במקומות אחרים, והם מקבלים וסופגים רעיונות והשראה מלא מעט כיוונים. קשה מאוד לבחור את הסגנון המועדף, ולעיתים, מי שמעצב את החלל, בין אם הוא מקצוען או חובבן, יכול להתבלבל ולא לפגוע למטרה. מבין כל הסגנונות המעניינים שקיימים כיום, עיצוב פנים בסגנון אקלקטי הוא המעניין ביותר, מכיוון שהוא מחזיר ז'אנר שהיה פופולארי בעבר, והוא עושה עכשיו קאמבק גדול מאוד.

עירוב מיוחד

סגנון האדריכלות האקלקטי היה נהוג בישראל בשנות ה-20 של המאה הקודמת. הוא עירב את האדריכלות המערבית שהייתה מאוד פופולארית דאז, ביחד עם עיטורים שונים וקישוטים, אשר היו מופגנים ובולטים מאוד באותם מבנים. לא מדובר בסגנון סולידי או פשוט, אלא כזה שכולל בתוכו רצון של המעצב שיראו אותו. לסגנון הזה יש נוכחות, והוא חזר לאופנה בשנים האחרונות, ובגדול. אגב, אל הסגנון המערבי הוסיפו בישראל עיטורים וקישוטים מקומיים עם השראות של התנ"ך, נופי ארץ ישראל וחומרים שהיו נפוצים אז, כמו קרמיקה.

טאץ' מיוחד

אל הסגנון האקלקטי נמשכים אנשים מאוד מיוחדים ויוצאי דופן. הוא מאוד נוגד את הסגנון המודרני, אך יש מעצבים שיכולים לשלב בין כל העולמות, ועדיין להוציא את האקלקטיות החוצה בצורה נעימה לעין. העיצוב כולל שימוש בהרבה מאוד אלמנטים עיצוביים, ריהוט מיוחד, ואפילו נישות שמנוצלות בצורה נכונה בשילוב האופי האדריכלי של המקום. סוד הקסם הוא להצליח לחזור אחורה, אך עדיין להישאר מודרניים ופרקטיים, כדי להיות מותאמים לתקופה הנוכחית. הסגנון הוא מאוד מיוחד ובולט בשטח, כך שבדרך כלל, מי שנשאב אליו מיוחד גם כן.

עיצוב פנים בסגנון אקלקטי

האנשים הנכונים

כאשר רוצים לעצב בית בכל סגנון, אך במיוחד כאשר מדובר על סגנון אקלקטי, צריך לפנות לאנשי המקצוע הנכונים. מעצבי פנים אשר מכירים את הז'אנר יכולים לקחת את כל הפרויקט צעד אחד קדימה, ולאפשר ללקוחות לקבל בדיוק את מה שהם מחפשים. מכיוון שהסגנון הוא מוגדר, אך די כללי, אפשר לפנות להרבה מאוד כיוונים, ולקבל עיצוב ייחודי, שאין לאף אחד אחר.

עיצוב פנים בסגנון אקלקטי הוא בדיוק מה שאתם מחפשים? נועם לוי, אדריכלות ועיצוב פנים, הוא הכתובת הנכונה. המשרד מתמחה בתכנון אדריכלי בהתאמה מלאה וכן עיצוב בסגנונות שונים בהתאם לצרכיו ורצונותיו של הלקוח. לסקירת כלל השירותים המוצעים על ידי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון ומענה לכל שאלה, צרו קשר ב – 04-8535753

WhatsApp
שנדבר על הפרויקט שלכם ?
צרו איתי קשר לשיחת ייעוץ והיכרות